Nie zgadzam się na kopiowanie treści i zdjęć w całości i/lub we fragmentach, jak i na komercyjne używanie całości bądź fragmentów strony.

niedziela, 16 października 2016

Jack Wolfskin plecak Moab Jam 24- film

W tym krótkim filmie chciałem opisać główne cechy plecaka moab jam. Mam nadzieje, że udało mi się osiągnąć zamierzony cel. Mimo kilku niedociągnięć wierzę, że film będzie dla Was przydatny i dobrze pokaże charakterystykę tego produktu. Nie jest to relacja z wrażeń z użytkowania, ani recenzja a raczej dokładne pokazanie wszystkich istotnych elementów. Miłego oglądania.


4 komentarze:

  1. Szkoda że na filmie sam plecek Jack Wolfskin Moab Jam 24 jest ledwo widoczny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewno masz rację. Ale błędów nie popełnia ten kto nic nie robi. Dzięki za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Andrzej Madrivercanoe- jak plecak jest mało widoczny? chyba oglądaliśmy różne filmy, bo ja ten plecak widziałam doskonale. Barsus, świetny film i dobrze pokazane walory plecaka,

    OdpowiedzUsuń